Io dico no ai titoli esca “acchiappa-click”, e voi?

CLICK1Il meccanismo del “clickbait” se lo conosci lo eviti…

Un titolo può essere accattivante per invogliare il lettore a leggere un articolo? Certo che sì.

Ma non dovrebbe essere fuorviante, perché quando non mantiene la promessa del titolo, allora il lettore si sente imbrogliato.

Kuv pom tias kev pleev ntawm cov xov xwm online mus rau cov ncauj lus kom tau siv cov kab ke tsis raug thiab tsis txaus ntseeg,it,Ntawm chav kawm ntawm lub vev xaib nws ua haujlwm zoo heev,it,Vim tias kom txog thaum koj nyem qhov txuas koj tsis txhob nyeem cov kab lus,it,thiab qhov tseeb ntau qhov chaw txais cov txheej txheem no,it,Tab sis kev tshawb nrhiav qhov tseeb yuav tau txais los ntawm cov ntawv xov xwm,it,thiab ntawm lwm yam zoo sau,it,Tsis txhob "tuaj,it,Venghino's suposence,co,Tus neeg sau xov xwm zoo yuav tsum muaj lub ntsiab lus qhib thiab npaj rau txhua yam,it,yuav tsum xav sai,it; certo sul web funziona molto bene, perché finché non si clicca il link non si legge l’articolo, e difatti molti siti adottano questa tecnica, ma dai giornali ci si aspetterebbe la ricerca della verità, e tra l’altro scritta bene.

Non “venghino, signori venghino”.

Un buon giornalista dovrebbe avere la mentalità aperta e pronta a tutto, deve pensare in maniera rapida, Nws tsis tas yuav tso cai rau ib tus neeg kis daim ntaub thaiv ua ntej nws lub qhov muag,it,Tus kws sau xov xwm yuav tsum paub yuav ua li cas nyiam tus nyeem ntawv,it,Feem ntau cov lus yog txaus,it,Tab sis nws yuav tsum yog qhov tseeb,it,thiab cov lus dag tsis tuaj yeem luam tawm nyob rau hauv nws cov lus,it,"Tus kws sau xov xwm muaj cov haujlwm tseem ceeb kom hwm tus neeg,it,nws lub meej mom thiab nws txoj cai tsis pub lwm tus paub thiab tsis muaj kev cais tawm tsam ib tus neeg rau nws yug,it,lub cev lossis lub hlwb kev xav thiab kev xav ntawm nom tswv ",it,Cov ClickThitter yog thoob plaws hauv lub ntiaj teb,it; un giornalista deve sapere come attirare l’attenzione del lettore, in genere basta una frase d’impatto, ma deve essere la verità, e non si possono pubblicare menzogne nei suoi articoli.

“Il giornalista ha il dovere fondamentale di rispettare la persona, la sua dignità e il suo diritto alla riservatezza e non discrimina mai nessuno per la sua razza, religione, nrog txiv neej pw, condizione fisiche o mentali e opinioni politiche”.

Il clickbait è diffusissimo nel mondo, Cov kab nuv ntses yeej ib txwm muaj,it,Taug xaiv thiab cov ntawv sau tseg tau ua rau pom kev coj ua rau cov ncauj lus tsis paub txog,it,Tab sis dab tsi resazes kuv yog tias lub kaw lus kuj tau siv los ntawm cov ntawv xov xwm high -level,it,Ua cov ntawv nias tus cwj pwm tuaj yeem muaj qhov tsis zoo ntawm lub koob npe nrov ntawm ntawv xov xwm,it,Qhov no tsis txhais tau tias koj tsis tuaj yeem khwv tau los ntawm nias,it,Tab sis nws tsis txaus los tsim cov ntsiab lus,it,Koj yuav tsum muab nws tus ntsuj plig,it,Thiab koj tsis tuaj yeem yog kev dag thiab kwv yees,it,Nws kuj tseem tsim nyog yuav tsum muab sijhawm,it, le riviste di gossip e di moda hanno costruito imperi sui titoli ingannevoli, ma quello che mi stupisce è che il sistema venga utilizzato anche da giornali di alto livello.

Fare del clickbait un’abitudine potrebbe avere effetti negativi sulla reputazione di una testata giornalistica.

Questo non significa che non si possa guadagnare dai click, ci mancherebbe, ma non basta creare dei contenuti, devi dargli anche un anima, e non si può essere superficiali ed approssimativi, è altresì necessario dedicare tempo, qhov zoo ntawm ib tus neeg ua haujlwm thiab saib xyuas kom meej,it,Yog li kuv hais tsis yog rau cov npe "cais-nyem" kab nuv ntses,it,thiab koj,it,Kuv hais tias tsis muaj rau cov npe kab nuv ntses "Vecchiappa-nias",it.

Quindi io dico no ai titoli esca “acchiappa-click”, e voi?

Sempre vostra.

Silvana Scano
Los ntawm tus xov tooj 424 – Anno X del 5/04/2023

This slideshow requires JavaScript.